Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát své dotazy týkající se výuky..
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Arrive at Your Blood Burden Checked

(AgugDimulout, 8. 10. 2018 0:40)

Torsion bras de quelqu'un est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre moelle bat, il pompe le sang par vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-sans-ordonnance-au-maroc/

Blood Coerce : Blood urgency chart

(AMedanaews, 24. 7. 2018 4:14)

Pression arterielle est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque temps votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/ou-acheter-du-cialis-pas-cher/

Re:

(Jan Grossman, 15. 4. 2009 19:46)

Vážený pane, to co jste nevěděl je napsáno hned v první větě úvodni strany těchto stránek. Nicméně, máte-li zájem, napište mi na tridnime1a@seznam.cz, třeba alespoň ze které jste školy a já Vám pošlu co k tomu mám. Na 20 stran to obávám se ale nebude.
JG

Re:

(Daniel Vlašín, 15. 4. 2009 7:01)

Dobrý den, omlouvám se ale nevěděl jsem že je to určené pro jistý uzavřený okruh školy. Nejsem vaším žákem a ani studentem této školy, ale má situace je v tomhle případě celkem špatná. Proto pokud bych byl tak smělý a mohl bych Vás požádat aspoň o malou pomoc v mém problému byl bych Vám nesmírně vděčny... a to upřímně. S pozdravem
DV

Re:

(Jan Grossman, 14. 4. 2009 13:59)

Dobrý den, nejdříve Vás musím žel upozornit, že tato stránka slouží téměř výradně pro podporu výuky v mých třídách, kde za znalosti svých žáků zodpovídám a především proto jsem ji zřídil. Vy, pokud mne paměť neklame mým žákem nejste, proto Vás minimálně požádám o bližší identifikaci, abych alespoň věděl s kým se bavím..jestli jste žákem naší školy, ze které třídy atd. S pozdravem
JG

Číslicové komparátory

(Daniel Vlašín, 13. 4. 2009 13:20)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o něaké stránce nebo popisu na téma: číslicové komparátory. Mám z toho ročníkovou práci a na internetu nemohu vůbec nic sehnat k této problematice a to mám mít napsaných min. 20 stránek. Prosim odpovězte mi, za každou pomoc budu nesmírně rád.

Měření

(Jiří Roun, 15. 1. 2009 13:16)

Dobrý den, chci se zeptat jestli by šlo, že by ste mi prosím z měření na známky dal 5, abych v pololetí neměl N. Jsem se chtěl nechat vyzkoušet dnes ale jsem nemocný. Děkuji za odpověď. Roun

číselné soustavy

(Jan Grossman, 21. 9. 2008 18:06)

Dobrý den, vzhledem k tomu, že,pokud vím, už nejste žákem naší školy, bych teoreticky mohl.

Číselná soustava

(Ladislav Niderle, 21. 9. 2008 15:24)

Dobrý den, a vy by jste mi mohl poskytnout nějaké soukromé vyučování?

Re - Smyčkování neurčitých stavů

(Jan Grossman, 11. 8. 2008 17:04)

Dobrý den. Neurčité stavy se smyčkují podle potřeby, stručně řečeno.
Políčko s neurčitým stavem zasmyčkovat můžete, ale nemusíte. Rozhodujete se s ohledem na pravidla vytváření optimálních smyček. Například..dejme tomu že máte dvě jedničky vedle sebe a vedle nich ještě neurčitý stav - v takovém případě ho nesmyčkujete, máte-li ale jen jednu jedničku a vedle ní neurčitý stav, potom ho zasmyčkujete, neboť je lepší mít smyčku se dvěma prvky než jen s jedním.
JG

Smyčkování neurčitých stavů

(Pavel Vintrlík, 1. 8. 2008 20:02)

Dobrý den pane učiteli prominte že vás ruším o prázdninách. Učím se na opravné zkoušky a není mi jasné smyčkování neurčitých stavů, tak vás prosím alespon o částečné vysvětlení... KM rozumím a zvládám jen mi dělájí problémy ty neurčité stavy... předem děkuji.

Re - Číselná soustava

(Jan Grossman, 10. 6. 2008 20:02)

Dobrý den. Není nad pomaturitní upřímnost. Dělal jsem co jsem mohl.

JG

Číselná soustava

(Ladislav Niderle, 10. 6. 2008 11:58)

Dobrý den, do dnes jsem nepochopil, jak vlastně funguje ta dvojková soustava. Tam je to jakýsi moc složitý. Sice to už potřebovat nebudu, ale rád se to doučím.

Re - Ročníková práce

(Jan Grossman, 27. 5. 2008 10:12)

Dobrý den. I kdybych Vám kontakt zaslat chtěl, nemám kam. Navíc ročníková práce v elektronické podobě je fyzicky nearchivovatelná a tisknout a vázat ji za Vás nebudu. Váš dotaz nicméně akceptuji jako omluvu.

JG

Ročníková Práce

(Jiří Roun, 26. 5. 2008 15:13)

Dobrý den, z důvodů nemoci nemůžu odevzat RP v termínu je možné zaslat ji na váš mail? Jestli ano prosím o zaslaní emailové adresy. Děkuji

ROBIN HOOD

(BORIS TRÁVNÍČEK, 2. 5. 2008 13:19)

DO KTERÉHO MĚSÍCE TRVÁ ROBIN HOOD

Re - Smyčkování

(Jan Grossman, 23. 2. 2008 8:17)

Děkuji, už tomu rozumín zase o něco více, ale ještě mi není jasné to, že ve druhé smyčce b2, b2 se mění (z 1 na 0 ne?Viz (10) nad pravým krajním sloupcem.Je to tak?Děkuji.

Dobrý den,

problém je obávám se spíš v tom, že Vy nechápete Karnaughovu mapu samotnou. Na samotným sloupcem se z principu nic měnit nemůže,změna nastává teprve tehdy když více sloupců zasmyčkujete dohromady. Nad pravým krjním sloupcem je skutečně napsáno 1,0, to ale neznamnená, že se snad b2 mění z 1 na 0. To znamená něco úplně jiného..že pro tento sloupec je b1=1 a zároveň b0=0 ! Nezávisle proměnné v levém horním rohu máte nadepsané b1b2 a to pořadí je závázné a odečtete z něho pro každý sloupec čemu se rovná b1 a čemu b2. Pro řádky je princip úplně stejný.

JG

Smyčkování

(Jan Grossman, 21. 2. 2008 19:14)

Dobrý den,

Vaše mapa tedy vypadá asi takto s tím, že v řádcích se mění nezávisle proměnná a0 a ve sloupcích nezávisle proměnné b1 b2:

1 1 0 x
1 x 0 1

Dejme tomu že smyčkujete jedničky. Jednu smyčku vytvoříte z prvních dvou sloupců zleva, druhou z prvního a posledního sloupce přes hranice mapy.

Pro první smyčku nabývá proměnná a0 hodnoty 0 (první řádek) a 1 (druhý řádek), tedy se mění a proto ze zápisu vypadává. b1 je pořád nulová, proto zůstává a bude s negací, b2 se mění proto též vypadává. Z první smyčky nám tedy zůstává pouze negovaná b1.

Analogicky ve druhé smyčce a0 opět vypadne a pro změnu nám zůstane negovaná b2.

Výsledná logická funkce má potom tvar: y = nb1 + nb2 (produkty smyček se v případě smyčkování jedniček sčítají, písmenkem n značím negaci).

Kdyby jste pro změnu smyčkoval nuly, stačí udělat jen jednu smyčku ve druhém sloupci zprava. V této smyčce se opět mění a0 a naopak b1 i b2 se nemění a jsou rovny jedné, tudíž v zápisu zůstanou. Při smyčkování nul proměnné ve smyčkách sčítáme a součty potom násobíme, proměnné rovny jedné negujeme. Dostanete tedy stejný výsledek.

Pokud něco nechápete zpřesněte prosím dotaz.

S pozdravem
JG

Dotaz

(Martin Flídr, 21. 2. 2008 10:08)

Dobře.
martinflidr@seznam.cz

Re - Dotaz

(Jan Grossman, 20. 2. 2008 11:33)

Víte,nerad bych tu zveřejňoval svůj soukromý email a ten oficiální, školní, Vám v tuto chvíli moc nepomůže. Napadá mne jedinná možnost..že tu zveřejníte svůj email Vy,pokud jste ochoten to udělat a já Vám na něj následně pošlu ten svůj na který mi to můžete poslat. Jsem s pozdravem.